"Докато има бедни и богати, управляващи и управлявани, няма да има мир, нито мирът ще бъде желан, защото такъв мир ще бъде основан на политическо, икономическо и социално неравенство за милиони човешки същества, които страдат от глад, безчинства, затвор и смърт, докато малко малцинство се наслаждава на всякакви видове удоволствия и свободата да не правят нищо"

Рикардо Флорес Магон, 1911

20 юли 2009

Гърция: сблъсъци заради открито сметище



Нови сблъсъци са възникнали на 17 юли между хората от Граматико и полицейските сили. Местните хора се противопоставят на изграждането на открито сметище. Трима са арестувани, включително и кмета на село Мавро Вуно. Преди една седмица хората запалиха превозни средства на компанията изграждаща сметището.

http://libcom.org/news/new-clashes-grammatico-over-open-refuse-dump-18072009

КОМЕНТАР: Помните ли какво стана в Суходол ? Аз тогава бях по-малка, по-глупава, аполитична и със сигурност не ми пукаше много за нищо. Явно на много хора не им пукаше и мутрите подкрепени от държавата победиха. Днес вече ми пука. Не е проблем, че едно време ми е било безразлично, проблемът е, че на повечето хора тук продължава да им е все тая за другите....

Няма коментари:

Публикуване на коментар